Aramak için bir kelime yazınız...

[search-in-place-form in_current_page="1"]

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünümün taşı düştü, ne yapmalıyım?

Ürününüzü size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.

Alyansım parmağımı sıkıyor, ne yapmalıyım?

Ürününüzü sertifikası ile birlikte size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

Alyansım parmağıma bol geliyor, ne yapmalıyım?

Ürününüzü sertifikası ile birlikte size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmişse ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

Alyansımda çizikler oluştu, ne yapmalıyım?

Alyansınızı size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde bakımı ve cilası yapılacaktır.

Ürünümün rengi değişti, ne yapmalıyım?

Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü sertifikası ile birlikte size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına getirmelisiniz.

Ürünümün klipsi arızalı, ne yapmalıyım?

Ürününüzü size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

Ürünümde ezilmeler var, ne yapmalıyım?

Ürününüzü size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün üretim tekniğine göre tamir ve bakım imkanı varsa mutlaka yaptırılacaktır.

Kolyemin zinciri koptu, ne yapmalıyım?

Ürününüzü size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

Ürünümün tamiri merkeziniz yerine kuyumcumun çalıştığı bir atölye tarafından yapıldı, ne yapmalıyım? Garantisi devam ediyor mu?

Ürünlerimiz merkezimiz dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

Ürünümü tamir için mağazanıza bıraktım, ne zaman teslim alabilirim?

Ürününüzün tamiri ve teslimatı ile ilgili gerekli bilgileri Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazalarından öğrenebilirsiniz.

Aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapmalıyım?

Size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına ürününüzü sertifikası ile birlikte götürdüğünüz takdirde ürününüz incelenerek size bilgi verilecektir.

Ürünüm tamirden geldiğinde gramı eksikti, ne yapmalıyım?

Ürününüze ölçü veya boy ayarlaması yapıldıysa gramında eksiklik olması normaldir, ayrıca bakım ve ciladan sonra da ürün gramında küçük miktarda oynamalar olabilmektedir.

Ürünümde patent yok, ürünüm sahte mi?

Ürününüze tadilat yapıldıysa patent silinmiş olabilir. Eğer ürün tadilat görmediyse size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasına sertifikası ve faturası ile birlikte iletirseniz, merkezimizde uzmanlarımız tarafından incelenerek size bilgi verilecektir.

Mağazanız satın aldığım ürünü 30 gün içinde geri götürmeme rağmen iade almıyor, ne yapmalıyım?

Ürün iade garantimiz yalnızca online satış için 14 iş günü sınırı ile geçerlidir. Mağazalardan alınan ürünlerin iadesi ürün kusurlu olmadığı sürece yapılmamaktadır.

Hediye olarak aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürününüzü sertifikası ve ambalajı ile birlikte satın alınan mağazaya 14 gün içinde getirdiğiniz takdirde konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

Pırlanta ürünümü bozdurmak istiyorum, ne kadar kesinti olacak?

Ürününüzü iki yıl içerisinde bozdurmak istediğiniz takdirde, nakit ödeme yapmış iseniz %30, kredi kartı ile ödeme yapmış iseniz kullanılan komisyon oranı üzerine ilave edilerek işlem yaptırabilirsiniz.

Pırlanta ürünümü daha büyük pırlanta ürün ile değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürününüzü mevcut taş karatından %30 daha büyütmek koşulu ile 2 yıl içerisinde beğendiğiniz herhangi bir pırlanta ürün ile aldığınız fiyat üzerinden işlem yapılarak yeni ürününüzün fiyat farkını ödeyip büyütme yapabilirsiniz.

Aldığım ürünü çeyrek altın ile değiştirmek istiyorum, mağazanız isteğimi yerine getirmiyor, ne yapmalıyım?

Almış olduğunuz ürün sadece aynı kategorideki ürünler ile değiştirilebilir. Yatırım amaçlı ziynet ürünleri ile değiştirilemez.

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?

Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 14 gün içinde sertifika ve ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz

Satın aldığım pırlanta ürünü altın ürünle değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü, aynı ürün grubundan (altın-altın, pırlanta-pırlanta) aynı değerde veya farkını ödemek koşulu ile daha yüksek değerdeki farklı bir ürün ile değiştirilebilirsiniz. Değişime uygun ürünün bedeli, değiştirmek istediğiniz ürünün bedelinden düşük ise, fark iadesi yapılamaz.

Üzerinde patent olmayan ürünleri iade edebilir veya değiştirebilir miyim?

Üzerinde patent olmayan ürünler iade alınamaz veya değiştirilemez.

Almış olduğum ürününü aldığım fiyattan iade edebilir miyim?

Ayıplı ürünler dışında ürün iadesi yapılmamaktadır.

Kullanılmış pırlanta ürünümü mağazalarınıza nasıl iade edebilirim?

Kullanılmış pırlanta ürünleriniz satın aldığınız fiyattan değil, o anda oluşan altın ve pırlanta kur fiyatları üzerinden alınır. Pırlanta ürün iadelerinin hepsi genel müdürlüğe gönderilerek eksper incelemesinden geçer. Bu kapsamda geri getirilmiş pırlanta ürünlerde taş kırığı gibi herhangi bir hasar olup olmadığı kontrol edilir. Hasar mevcudiyetinde ürün iade kapsamı dışında kalır. Eksper incelemesinden onay almış ürünler o an oluşan altın ve pırlanta fiyatları üzerinden firmamızın belirlediği iade şartnamesi üzerinden iade alınır.

Kullanılmış altın ürünümü nasıl iade edebilirim?

Kullanılmış altın ürünleriniz satın aldığınız fiyattan değil, o anda oluşan altın kur fiyatları üzerinden işçiliksiz olarak alınır.

Almış olduğum kullanılmamış ürünü nerede değiştirebilirim?

Ürün değişimleri 14 gün içerisinde sadece ürünün satıldığı mağazadan yapılabilir. Mağazaya 14 gün içerisinde satın alınmış bir ürün değişimi talebi geldiğinde, müşteriden ürünün satış belgesi veya sertifikası talep edilir. Satış belgesi veya sertifika beyan edilemeyen ürün için değişim uygulanmaz. Satış belgesi veya sertifika beyan eden müşteriler için değiştirme işlemi uygulanır. Müşteri için özel tadilat görmüş ürünler ve özel müşteri siparişleri iade alınamaz ve değiştirilemez.

Almış olduğum altın / pırlanta ürünü nasıl değiştirebilirim?

Değişim işlemlerinde, alınacak yeni ürünün bedeli iade edilecek ürünün bedelinin altında olmamak şartı ile ve sarrafiye ve tel bilezik gibi ürünler hariç, altın aynı ürün grubundan (altın-altın, pırlanta-pırlanta) aynı değerde veya farkını ödemek koşulu ile daha yüksek değerdeki farklı bir ürün ile 14 gün içerisinde değiştirilebilirsiniz. Faturasız, fişsiz veya sertifikası olmayan ürünler değiştirilemez.

Hediye ürünü nasıl değiştirebilirim?

Müşterinin hediye amaçlı almış olduğu ürünleri arzu ettiğinde değiştirme/hediye kartı verilebilir. Değiştirme kartının geçerlilik süresi 14 gündür. Ürün kullanılmamış ise 14 gün içerisinde değiştirme kartı ile gelen müşteriden fatura veya fiş sorulmadan ürün değişimi yapılabilir. Hediye ürünlerde değiştirme/ hediye kartı aranır. Değiştirme/hediye kartı ibraz edemeyen müşteriler için mağaza evraklarında ürün kaydına ulaşılmaya çalışılır, ulaşılamıyorsa müşterinin onayıyla hurda alım prosedürü uygulanır.

Hangi ürünleri iade edemem veya değiştiremem?

Müşteri için özel tadilat görmüş ürünler ve özel müşteri siparişleri iade alınmaz veya değiştirilemez.

Ürünlerinizin garanti süresi ne kadardır?

Tüm ürünlerde tamir ve bakım servis garantisi süresi 2 yıldır. 2 yılını doldurmuş ürünlerde tamir ve bakım işlemi için ücret talep edilir. Kullanıcı hatası sonucu oluşacak tamir ve bakım işlemleri ücrete tabidir.

Hangi ürünler garanti kapsamı dışında kalır?

Tadilatları firmamız dışında yaptırılan veya 2 yılını doldurmuş ürünler garanti kapsamı dışında kalır.

  • Elinde eski sertifikaları olan müşteriler ürünlerine değiştirme veya iade işlemi yapmak isterlerse ellerinde yazan sertifika kurallarına göre işlem yapılacaktır.

Neden üye olmalıyım?

altinozonline.com.tr’ ye üye olmak tamamen ücretsizdir. Zaman içerisinde üyelerimize özel kampanyalar gerçekleştirilecek ve bu fırsatlardan sadece üyelerimiz faydalanabileceklerdir. Ayrıca; üye olmadan da mağazamızı ziyaret edebilir, ürünlerimizi inceleyebilir ve satın alma işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Bilgilerimi ne amaçla saklıyorsunuz?

Üyelik sırasında vereceğiniz bilgiler yüksek güvenlik standartlarında saklanacaktır. altinozonline.com.tr, üyelik bilgilerinizi hiçbir suretle paylaşmamaktadır. Ayrıca, üyelik bilgilerinizi sadece size özel tanımlanmış şifre ile değiştirebilirsiniz.

Kredi kartı güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?

altinozonline.com.tr sizlere 24 saat kesintisiz hizmet verebilmek için en son teknolojiler kullanılarak yapılandırılmıştır. Hiç bir zaman ve hiç bir koşulda altinozonline.com.tr müşterilerine ait kredi kartı bilgilerini saklayamaz, kayıt edemez. Hiç bir altinozonline.com.tr çalışanı da müşterilerinin kredi kartı bilgilerine ulaşamaz. Dolayısıyla kredi kartı bilgilerinizi hiçbir zaman kimseye göstermemiş olursunuz. Bu zaten kullanılan güvenlik sistemi ile de (SSL) mümkün değildir. Bu amaçla, sipariş işlemleri sırasında Kredi Kartı Güvenliğiniz için; dünyanın kabul gördüğü Geo Trust – Rapid SSL 128-bit SSL (Secure Socket Layer) güvenlik sistemi kullanılır. Kredi Kartı bilgileriniz gönderilmeden önce şifrelenir ve bu şekilde yola çıkar. Transfer esnasında bilgileriniz asla çalınamaz. SSL teknolojisinin sunduğu üstün güvenlik ve şifrelemedeki yöntemi sebebiyle dünya standardı haline gelmiştir. Tarayıcınız (Internet Explorer, Netscape..vs) bu sistemi hemen tanıyacak ve girdiğiniz sayfaların güvenli olduğunu size bildirmek için; -http- ile başlayan adres satırında güvenli sayfalar anlamına gelen -https- (secure pages) ile başlayan adresleri gösterecektir. Yine tarayıcınızın alt kısmında güvenlik durumunu gösteren KİLİT işaretini göreceksiniz. Güvenlik sistemimiz Microsoft Internet Explorer, Netscape Navigator ve SSL kullanabilen tüm tarayıcılar ile uyumludur.

Ürünlerinizin fiyatlarına KDV dâhil mi?

Sanal mağazamızda sergilediğimiz bütün ürünlerin fiyatlarına KDV dâhildir.

altinozonline.com.tr’ den satın alacağım ürünün ödemesini nasıl yapabilirim?

altinozkuyumculuk.com.tr sanal mağazamızda kredi kartınız veya havale ile ödeme yapabilirsiniz.

altinozonline.com.tr’ den taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Yapacağınız alışverişlerde yasal sınırlar dahilinde önerilen taksit sayısından faydalanabilirsiniz.

Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

Müşterilerimiz siparişlerini çağrı merkezimizi arayarak veya sanal mağazamızdan sipariş numaralarını kullanarak takip edebilirler. Siparişlerinizin her aşamasında e-mail yolu ile sanal mağazamız sizi bilgilendirecektir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile sigortalı olarak gönderilecektir.

Siparişimi ne zaman teslim alabilirim?

Siparişleriniz 24 saat içerisinde kargoya teslim edilerek bulunduğunuz şehrin Ankara ya uzaklığına göre 1-3 gün içerisinde sizlere ulaşır. Tahmini teslimat süremiz iş günü üzerinden hesaplandığı için belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dâhil değildir.

Teslimat ne şekilde yapılmaktadır?

Siparişleriniz kargo vasıtasıyla sizlere teslim edilmektedir. Kargolarımızın tamamı olası bir duruma karşı sigortalıdır.

Teslimat adresi ile fatura adresi farklı olabilir mi?

Tabi ki farklı olabilir. Sipariş esnasında fatura adresi ve teslimat adresini farklı veya aynı tanımlayabilirsiniz. Seçiminize göre faturanız farklı bir adrese gönderilebilir. Bu hizmet için müşterilerimizden herhangi bir ekstra ücret alınmamaktadır.

Kargo ücreti alıyor musunuz?

Vermiş olduğunuz siparişleriniz için herhangi bir kargo ücreti alınmamaktadır.

Siparişim ben yokken gelirse ne yapmalıyım?

Belirtilen adreste olmamanız durumunda siparişiniz en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edilir ve size bilgi notu bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz altinozonline.com.tr ye iade edilir.

En yakın Altınöz Mağazası’nın adresini öğrenebilir miyim?

https://www.altinozonline.com.tr adresinden size en yakın mağazamızın bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Ürünlerinizin fiyatlarını nereden öğrenebilirim?

Ürün fiyat bilgisi için size en yakın Altınöz Kuyumculuk A.Ş. mağazasından veya www.altinozkuyumculuk.com.tr internet sitemizden yardım alabilirsiniz.

Ürünümün ölçüsünü nasıl yaptırabilirim?

Size en yakın mağazamızdan ürününüzün ölçüsünü yaptırabilirsiniz

Arkadaşımda size ait bir ürün gördüm, aynısını nereden bulabilirim?

Size en yakın mağazamızdan ürünü temin edebilirsiniz, mağazamızda ürünün olmaması durumunda sipariş ile 15 gün içinde ürünü size teslim edebiliriz.

Ürün sertifikamı kaybettim, ne yapmalıyım?

Ürünü faturası ile birlikte mağazasına getirerek konu ile ilgili destek alabilirsiniz.


                   Altınöz Kuyumculuk A.Ş., yukarıda belirtilen konular hakkında önceden bildirmeksizin değişiklik ve düzeltme yapma hakkına sahiptir.

×